Често задавани въпроси

1.Трябва ли да имам регистрация, за да поръчам?

Не, не е задължително. Регистрацията би Ви помогнала да следите по-лесно статуса на поръчката си, да добавяте продукти в “Любими” и да следите цената им, да добавяте продукти в кошницата и да не ги губите из сайта. Можете да се абонирате като оставите email адреса си, за да получавате известия за новите промоции и тенденции, както и да имате достъп до специални оферти.

2.Как мога да поръчам?

  1. Онлайн чрез сайта, като за всеки продукт пише дали количеството, което посочвате в празното поле е за брой или за квадратен метър.

  2. Можете да поръчате онлайн и да вземете продуктите си от наш обект.

  3. Можете да направите поръчка по телефона. +359 0700 15 0 15

  4. Можете да направите поръчка на Facebook страницата ни в Messanger.

  5. Можете да направите поръчка на мейл website@siko.bg

3.Как става плащането?

  1. С карта след като направите поръчката на сайта.

  2. При получаване на стоката: в брой/с карта.
    *Ако доставката се извършва лично от СИКО, тогава можете да заплатите на шофьора в брой или предварително с карта на сайта когато правите поръчката.

  3. По банков път след направена поръчка на сайта и получена проформа.

4.Мога ли да пазарувам на изплащане?

Да, това е възможно с БНП Париба за поръчки на стойност над 150 лв. Когато завършвате поръчката, кликнете върху „Купи на кредит“ и попълнете формата. В рамките на до 3 работни дни ще се свържем с Вас, за да потвърдим лизинга.

5.Как да пазарувам изгодно?

Със специалното обозначение върху продуктите “Най-добра цена на пазара”, ние Ви гарантираме, че това е най-изгодното предложение на пазара. Като гаранация за това, което казваме, ние от СИКО предлагаме следното: ако откриете в интернет по-ниска цена на продукт, който се предлага в онлайн магазин www.siko.bg и е обозначен със стикер “Най-добра цена на пазара”, попълнете формата за подаване на сигнал за по-ниска цена, обадете ни се на +359 0700 15 0 15 или ни изпратете имейл на website@siko.bg, а ние ще Ви направим по-добро предложение.
Условия за позване на услуга "Най-добра цена на пазара":
- Услугата важи само за продукти, предлагани в онлайн магазин siko.bg, маркирани със специалният знак, изобразен по-горе за "Най-добра цена на пазара".
- Услугата не важи за продукти в промоция или на разпродажна цена в категория РАЗПРОДАЖБА.
- Услугата не важи за продукти, които са имитация на продукти предлагани от нас.

6.За доставките - как става, какъв е срокът и каква е цената?

Има няколко начина за доставка, като преди да изпратим поръчката Ви, наш консултант ще се свърже с Вас по телефона за потвържение. Във всички случаи доставката се изпълнява в рамките на до 3 работни дни (изключение правят случаите, в които сте избрали неналична стока; тогава ще се свържем с Вас за уточняване на детайлите по поръчката.):

1.Доставка с транспорт на СИКО.
Тя се осъществява в градовете, в които СИКО има физически обекти. Доставката е безплатна за поръчки над 199 лв. Извършва се от 09:00 ч. до 13:00 ч. и от 13:00 ч. до 17:00 ч. без ангажимент за точен час и разтоварни операции. Доставка на адрес не се извършва, ако не е осигурено пространство за паркиране на товарния автомобил на СИКО.

2.Доставка с куриерска фирма
СИКО работи с ЕКОНТ и SPEEDY, като доставните цени зависят от куриерите, а не от СИКО.

3.Получаване на стоката от склад на СИКО с личен транспорт на клиента
Можете да направите поръчка и да отидете до посочен от Вас наш обект, в който ние да доставим поръчаната от Вас стока и от който лично да вземете поръчката си. Така ще спестите от транспортни разходи.

7.По какъв начин и в какъв срок мога да върна поръчка и да ми се възстанови сумата?

При поръчка онлайн имате право да върнете стоката в период от 30 дни. Задължително трябва да пазите касовия бон/фактурата. Можете да върнете стоката по куриер за Ваша сметка, можете и да я върнете лично в най-близкия до Вас обект. Парите Ви могат да се възстановят по няколко начина, в зависимост от Вашето желание: по банков път, като ни предоставите банкова сметка; по куриер; на ръка в някой от обектите на СИКО. Ако имате въпроси, винаги можете да се свържете с нас на тел: 0700 15 0 15, по имейл: website@siko.bg или на място във всеки един наш обект.

8.Какво е необходимо, за да направя рекламация?

Свържете се с нас на тел: 0700 15 0 15, по имейл: website@siko.bg или на място във всеки един наш обект. Рекламации се приемат само срещу представяне на официален документ за покупка и прикачен касов бон в рамките на съответния гаранционен срок на съответния продукт.

9.Мога ли да анулирам поръчка и в какъв срок?

Може да откажете поръчката на тел. 0700 15 0 15. Това може да се случи само, ако поръчката все още не е опакована и изпратена към Вас. Друг начин за отказ е да ни изпратите имейл на website@siko.bg, като посочите номер на поръчка.

10.Как по-лесно да открия търсения от мен продукт?

Можете да използвате търсачката на сайта, както и отделните категории и техните филтри, за да откриете по-лесно това, което търсите.

11.Кои са предимствата при онлайн пазаруване на www.siko.bg?

При онлайн поръчките имате право на връщане от 30 дни.
Онлайн лесно сравнявате цените и качествата на продуктите, за да направите информиран избор.
При нас има най-голямото разнообразие на пазара, но освен това и поддържаме най-голямата складова наличност в страната.
При доставка имате право на преглед преди плащане.
За онлайн поръчки предлагаме безплатна доставка за поръчки над 199 лв. За градовете с наши обекти.

12.Предлагате ли услуги, свързани с ремонти дейности?

Можем да съдействаме в района на София с препоръка на майстори за различни ремонти услуги само в случай, че вече сте пазарували от нас. Можете да се свържете с нас допълнително или да попитате някой консултант в магазинa.

13.Какво е 3D проект и как да направя заявка за такъв?

Ако искате да видите Вашата желана баня готова, моля възползвайте се изготвяне на 3D проект по индивидуални размери. За целта посетете наш магазин или изпратете чертеж на банята /може и на ръка/с подробно описание на имейл: website@siko.bg . Оставете телефон за връзка, за да може да коментираме заедно изготвянето на проекта и да постигнем желаните резултати. При заявката за проект се заплащат 50 лв. капаро, които може да преведете по банковата ни сметка, след което се приспада от стойността на поръчката.

14.Има ли къде на живо да разгледам продуктите/физически магазини?

Да, имаме магазини в страната. Ето и адресите:


София:
бул. „д-р Петър Дертлиев“ 25 Търговски център LABIRINT
бул. „Грънчарска“ №3
бул. „Ботевградско шосе“ №1 (площад "Пирдоп") (под ж.п. моста)
бул. „Ботевградско шосе“421 ъгъла на бул.„Ботевградско шосе“ и река „Искър“
бул. „Константин Величков“ №85
ж.к. „Гоце Делчев“, бл.1Б
Пазарджик:
ул. “Стоян Ангелов” 32
Бургас:
ул. „Индустриална“ №33

Велико Търново:
бул. „Никола Габровски“ №69А

Плевен:
ул. „Българска Авиация“ , (Кайлъка ресурс)
ул. „Сторгозия“ №157 (Софийско шосе)

Стара Загора:
бул. “Патриарх Евтимий” 50

Русе:
ул. Зайчар 23